Estas en » Diario de rutas alpinas » Cuaderno de Entradas » Mayo 2014 » Ruta Prehistorica I
domingo 4 de mayo de 2014, 17:12:02
Ruta Prehistorica I
Tipo de Entrada: CUADERNO | 12946 visitas

Avui hem sortit a fer un tomb per tal d'anar agafant ritme ja que comença el bon tems i tenim un munt de rutes en ment per fer en familia. Aquest cop hem anat a fer la ruta prehistorica I, ja que en Sergi esta estudiant la prehistoria i a la roca de les orenetes hi ha restes de pintures rupestres.

El millor ha estat trobar un tallat en forma de bolet. El primer cop que el vàrem veure, va ser el primer cop que hi anavem amb els nens i estaba a un tronc al terra, recentment talat (encara regalimava sava). Ara segueix al meteix lloc pero les arrels ha estat desenterrades, i el bolet l'han pintat. Ens ha fet molta gracia trobar-lo de nou.

Roca Foradada

roca_foradada_1

Roca Foradada desde un altre prespectiva

Dolmen Can Goll II

Roca de les Orenetes

Restes de pintures rupestres

Roca de les Creus

Dolmen de la Cabana del Moro

Talat de bolet al costat del desviament de la roca de les orenetes.